donderdag 28 februari 2013

Hoi

We zijn vandaag tijdens het uitlaten aan het oefenen geweest met het fluitje.
Ik zit nu nog aan de riem maar zodra ik het fluitje hoor dan kom ik aangesneld.
En krijg ik een stukje worst.
Als we weer thuis zijn mag ik weer botjes en kauwstaafjes kauwen.
Dat heb ik lange tijd gemist....ik mocht een tijdje alleen mijn dieetvoer.
Daar ben ik volkomen op uit gekeken...brrr dat lust ik niet meer.
Mijn drankje hoef ik ook niet meer.
Ik speel nu veel meer dan in het begin dat ik hier woonde.
Het vrouwtje denkt dat ik in het begin steeds buikpijn had en nu niet meer.
Ik kan heel hard rennen en gek doen op de bank.
Soms maak ik zelfs ruzie met Daisy als zij mijn kauwstaafje af wil pakken.
Ik kan goed voor mijzelf opkomen.

Ook buiten met vreemde honden vertel ik wel even wat ik er van vind als ze te dicht bij mij komen.
Zie ik er niet eigenwijs uit????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten