woensdag 27 februari 2013

Het gaat goed met mij

Ik heb de laatste tijd niet veel meer geschreven omdat er eigenlijk niet veel te melden valt.
Het gaat erg goed met mij.
Ben al een hele tijd niet meer aan de diarree geweest en eet bijna geen dieet voer meer.
Buiten probeer ik wel steeds drollen te eten wat niet mag van het vrouwtje.
Gisteren mocht ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens los maar ik ging er direct vandoor
en bleef een hele tijd weg.....nu moet ik dus weer aan de lijn en gaan we oefenen met een fluitje.
Als ik reageer op het fluitje en bij het baasje kom mag ik weer los.
Toen ik mijn jasje aanhad mocht ik ook niet los omdat ik dan misschien wel aan een tak zou kunnen blijven haken
Ik mis Roos wel een beetje maar gelukkig is Daisy er nog. Roos ging altijd dicht tegen het vrouwtje aanliggen en nu kan ik dat lekker doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten