dinsdag 11 september 2012

De tweede dag

Gistermiddag weer lekker wezen wandelen en heerlijk liggen rollen in de paardenpoep.
Ik had ineens een andere kleur....en rook erg lekker.
Maar helaas thuis moest het er weer af.
Ik kan ook al hard rennen maar dan ineens houdt het touw op en moet ik weer de andere kant op.
Maar geen probleem dan ren ik toch die kant weer op...
Ik kreeg lekker vlees voor mijn avondeten en toen hoefde ik mijn brokken niet meer!
De hele avond heb ik liggen slapen , het vrouwtje moest mij half naar buiten dragen om het laatste plasje te doen.
Ik weet het al....ik mag mee naar bed. Maar daar ben ik toch geschrokken!!!!
Beneden waren al twee katten maar boven was toch zo`n gekke kat....één met een kraag om!
Ze heeft een kraag om omdat ze last had van oormijt en haar kopje open krabte.
Nu moet dat allemaal eerst goed geheeld zijn voor dat die rare kap er af mag......maar wat ben ik geschrokken. En dat heb ik ook goed duidelijk gemaakt!
De kat is toen maar naar benenden verhuisd en ik ben heerlijk gaan slapen.
Vanmorgen om 8.15 opgestaan en weer netjes alles buiten gedaan.
Weer heerlijk gewandeld en gegeten.
Ik vind het nu niet meer eng als Daisy hard op ons af komt rennen om te spelen.
Alleen heb ik nog geen zin om te spelen....er is veel te veel te ruiken en hard hollen is mij al dol genoeg.
Het vrouwtje was nu zo slim om mij eerst brokjes te geven en als toetje wat vlees.....
Ik vind het nog wel moeilijk dat ik rustig moet wachten op mijn eten en dat Daisy eerst krijgt.
Na het eten is het vrouwtje bij ons komen zitten en heeft ze ons heerlijk geaaid en gemasseerd.
En nu ga ik weer lekker liggen slapen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten