donderdag 13 september 2012

Dag 4

Gisteravond naar de dierenverpleegkundige geweest. Voor een check-up.
Mijn nagels waren te lang en ik heb zo`n kaal nekje...We  moesten   even wachten want er was een ander hondje en die was nog niet klaar.
We wachten even in de tuin maar daar liepen wel 8 katten rond en die vonden mij allemaal erg
interessant.....ik liep eerst met mijn staartje tussen mijn poten rond maar het wende snel...thuis hebben we immers ook een paar van die exemplaren en die doen ook niets.
Toen we eindelijk aan de beurt waren was ik niet blij met het nagels knippen.
Ik dacht...ik pak die vrouw. Maar toen kreeg ik zo`n raar ding om mijn snuit....
Na het nagels knippen mocht het gelukkig direct weer af.
Ze heeft toen heerlijke zalf op mijn nekje gedaan, mijn nekje is erg warm en ik schuur er mee langs
van alles en nogwat... Mijn vrouwtje gaat nu ook van die lekkere zalf kopen.
Ik kreeg nog een lekker koekje en toen ik weer op de grond stond ging ik direct op onderzoek uit.
Het blijkt goed te zijn dat ik zo nieuwsgierig ben.
Toch was ik weer blij dat we thuis waren. Toen het vrouwtje bij mij op de bank kwam zitten sprong ik pardoes in haar armen....ze moest daar erg om lachen.
Weer heerlijk geslapen op de bank en vanmorgen weer heerlijk gewandeld....al vond ik het gras eerst wel erg nat. Ik ben er al helemaal aan gewend dat Daisy zo uitbundig is bij het uitlaten.
Als ze al te gek doet dan laat ik even een paar tandjes zien en dan begrijpt ze de boodschap...........weg wezen, ik ben op onderzoek uit in de bosjes. Ik ruik te veel lekkers, ik heb geen tijd om te spelen.
Na het eten nog even met het vrouwtje en de bal gespeeld en nu lig ik al weer heerlijk te slapen......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten