zaterdag 13 april 2013

Zo maar wat foto`s

 Hier zit Mika op de uitkijk...maar jammer genoeg is de stoel nu weggezet want ze blafte tegen alles
 Dan ga ik maar liggen slapen. Ik wordt nog erg moe van het buiten wandelen want ik ben erg bang voor mensen en fietsen. Andere honden vind ik wel leuk maar de baasjes niet.
Ik verstop mij dan achter de benen van het vrouwtje maar kijk dan weer stiekem om de hoek en dan zit het vrouwtje helemaal in mijn riem verstrikt. Dat loopt niet gemakkelijk.
We gingen ook een stukje langs de sloot lopen , het is een pad waar meer honden lopen....wat ben ik dan bang!!!! Wil het liefst direct weer terug. Ik trek dan zo hard als ik kan en ben niet meer tot bedaren te brengen. In het bos gaat het beter...
Spelen met Daisy vind ik wel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten